Apus Escola voor Android

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Apus Escola: Een handige app voor schoolbeheer

Apus Escola is een gebruiksvriendelijke en intuïtieve mobiele app ontwikkeld door Apus Soluções em TI. Ontworpen om academisch beheer te vereenvoudigen voor zowel openbare als particuliere scholen, biedt deze app eenvoudige toegang tot essentiële informatie voor ouders en studenten.

Met Apus Escola kunnen ouders en studenten handig gebruik maken van verschillende functies zoals het controleren van cijfers per vak of evaluatie, het bijhouden van aanwezigheid, het bekijken van incidenten van studenten, toegang tot persoonlijke informatie en het beheren van lesroosters. De app bevat ook een schoolkalender, aankondigingen en bibliotheekdiensten zoals het bekijken van de collectie, het bijhouden van de uitleengeschiedenis van boeken, het verlengen van leningen en het maken van boekreserveringen.

Voor particuliere scholen biedt de app ook de mogelijkheid om financiële overzichten te controleren en toegang te krijgen tot betalingsbewijzen.

Om in te loggen op de app moeten gebruikers hun klantcode invoeren die door de school is verstrekt, hun RM (Registratienummer) en hun wachtwoord. Eenmaal ingelogd kunnen ze toegang krijgen tot alle functies en mogelijkheden die Apus Escola biedt.

Apus Escola is een waardevolle tool voor zowel scholen als ouders, die gemakkelijke toegang biedt tot essentiële academische informatie en communicatie tussen scholen en gezinnen stroomlijnt.

Voor verdere vragen of ondersteuning kunnen gebruikers contact opnemen met het administratiekantoor van de school.

Programma is beschikbaar in andere talen

Apus Escola voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 2.3

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Apus Escola

Heeft u geprobeerd Apus Escola? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.